Voor films en series ontdekken is https://www.filmvandaag.nl/zoek ook nice, toegespitst op Nederlandse markt, veel filtermogelijkheden en wordt goed bijgehouden.
"Het is fantastisch. Ik gebruik ‘m vooral om meetings op te nemen. Omdat ik van mezelf weet dat ik dingen ga vergeten als ik ze niet opschrijf, en als ik ze moet opschrijven luister ik slecht, en als ik slecht luister ben ik niet betrokken bij wat er wordt besproken en had ik de meeting net zo goed door iemand anders kunnen laten doen — afijn, je snapt ‘m." Ik twijfel. Als je alles aan AI overlaat word je lui en worden je hersens week. Dan stomp je af. Maar hee, ik kan het mis hebben uiteraard.
Als alternatief voor Plaude ben ik nu aan het testen met Notizy. AVG proof en data blijft binnen de EU. Het is gericht op notuleren maar je kunt ook je eigen output aanmaken. Helaas gaat het niet zover als het automatisch doorzetten naar takenlijstjes. En ook niet goedkoop. Maar dit kan ik wel gebruiken voor mijn werk waar andere tools niet toegestaan zijn.
Plaud vind ik ook een geweldige tool. Zeker als je veel vergader afspraken hebt, sollicitaties, team meetings en ga zo maar door. Het scheelt je zo ontzettend veel tijd, want binnen 5 minuten heb je een hele goede notulen. Wij kunnen al niet meer zonder. En inderdaad, het is prijzig, maar je haalt het er dubbel en dwars uit.
Voor films en series ontdekken is https://www.filmvandaag.nl/zoek ook nice, toegespitst op Nederlandse markt, veel filtermogelijkheden en wordt goed bijgehouden.
Goed alternatief voor ouders die minder technisch zijn dan Emiel (maar wel mp3's naar mapjes kunnen slepen): de Yoto Player.
https://eu.yotoplay.com/yoto-player
Dikke tip! Nu toevallig bezig met nieuwe kaartjes maken voor komende vakantie, kinderen vinden 'm geweldig (hebben de mini)
"Het is fantastisch. Ik gebruik ‘m vooral om meetings op te nemen. Omdat ik van mezelf weet dat ik dingen ga vergeten als ik ze niet opschrijf, en als ik ze moet opschrijven luister ik slecht, en als ik slecht luister ben ik niet betrokken bij wat er wordt besproken en had ik de meeting net zo goed door iemand anders kunnen laten doen — afijn, je snapt ‘m." Ik twijfel. Als je alles aan AI overlaat word je lui en worden je hersens week. Dan stomp je af. Maar hee, ik kan het mis hebben uiteraard.
Heeft iemand ervaring met https://www.fieldy.ai/ ? Wel nog meer creepy omdat hij constant record 😬 maar wel interessant om eens te proberen?
En heb jij dan het Plaud Intelligence jaarlijkse plan onbeperkt? €224,00 per jaar doet wel pijn… en welke to do app?
Hilarisch dat bij het aanklikken van de link er eerst een IPhone ad word getoond
https://open.spotify.com/episode/56G0SmF1g3y05GIXrDLqav?si=aLrXRjbJRrGefA_BtqhYGQ
Als alternatief voor Plaude ben ik nu aan het testen met Notizy. AVG proof en data blijft binnen de EU. Het is gericht op notuleren maar je kunt ook je eigen output aanmaken. Helaas gaat het niet zover als het automatisch doorzetten naar takenlijstjes. En ook niet goedkoop. Maar dit kan ik wel gebruiken voor mijn werk waar andere tools niet toegestaan zijn.
Dankjewel voor de tips. Alexander.
Plaud vind ik ook een geweldige tool. Zeker als je veel vergader afspraken hebt, sollicitaties, team meetings en ga zo maar door. Het scheelt je zo ontzettend veel tijd, want binnen 5 minuten heb je een hele goede notulen. Wij kunnen al niet meer zonder. En inderdaad, het is prijzig, maar je haalt het er dubbel en dwars uit.
Misschien mis ik iets, maar waarom hebben we de Plaud als ketting nodig? Onze telefoon heeft toch ook een microfoon? ;)
Het gaat vooral om de ai software van Plaud, deze is ongekend goed.
is die veel beter dan bijvoorbeeld granola.ai? En zo ja, wat dan beter?